·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

   از تــرس در هم شکستن

         کشتی هایــم را

                 که از آب بیرون کشیدم...

حالا به من توضیح بده...

                  تـرســــــم را...

                      دلشوره هـایم را...

                  بگـــو...

                        چطور روزگار

                                مرا در هم شکست؟؟




نظرات شما عزیزان:

طفلکی
ساعت9:19---10 آذر 1391
سلام خیلی قشنگ بودا خوشم اومد مدیر قابلی هستی خوشحال میشم به منم سر بزنی

sara
ساعت20:27---1 آذر 1391
.هر کسي را نه بدان گونه که هست احساسش مي کنند ، بدان گونه که احساسش مي کنند ، هست

سالي
ساعت16:18---1 آذر 1391
معركه بود درس مثه هميشه
شه خبرا آجي جونم خوبي خشنگم


lev
ساعت22:51---29 آبان 1391
salaaam
rangaay fontaatoo ziad ghati nakoon sade hadeaxar ba 2 3 ta rang to har post ziadish ghati mishee cheshe binanda ro mizane albate bloge shoma harjor bashe moshtarihaay khodeshoo dare

paydar bashi nastaraan khanom!


سپتا
ساعت22:35---29 آبان 1391
اره گلم من دوست قابل اعتماد وخوبی هستم

سپتا
ساعت22:33---29 آبان 1391
هرقت توزندگی رسیدیم به ته خط یادت باشه معلم کلاس اول میگفت نقطه سرخط

بنده خاکی
ساعت18:56---29 آبان 1391
من عذر میخوام نسترن جان...
شما منت میزاری سر من که منو رو جز دوستانت گذاشتی...
خیلی ممنونم...


بنده خاکی
ساعت18:55---29 آبان 1391
مهربانیت را مرزی نیست

یقین دارم فرشته ایی قبل از

افرینشت فلبت را بوسیده...


سارا
ساعت16:53---29 آبان 1391
چشم ابجی گلم

بنده خاکی
ساعت16:45---29 آبان 1391
نسترن خانم دیگه مارو قابل نمی دونین به ما سر نمیزنین...

اخه چرا؟؟
پاسخ: واقعا!!!!!!! اینجوری فکر میکنی؟؟؟؟؟ تو که تو جمع دوستان منی :) شما نگین تاج مائی :دی


بنده خاکی
ساعت16:45---29 آبان 1391
متن قشنگی بود...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:غم, دلشوره, در هم شکستن, ] [ 16:29 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 668
بازدید کل : 183486
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ